KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: serie autorskim (osobowym) tytułowym tematycznym pełnotekstowym (w całym opisie) fragment z tytułu ksiażki Znaleziono 9 pozycje należące do serii: PrzedsiębiorczośćZmiana sposobu wyświetlania: xKłamstwo i jego wykrywanie w biznesie, polityce, małżeństwie Ekman, PaulWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1997zobacz szczegółyxKu globalizacji? : przemiany w korporacjach transnarodowych i...Zorska, AnnaWarszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998.zobacz szczegółyxMetody analizy danych marketingowych Walesiak, MarekWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyxPsychologia konsumenta dla menedżera marketingu Tyt. oryg. : "Consumer psychology for marketing ".Foxall, Gordon RWarszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. 0zobacz szczegółyxStatystyka w zarządzaniu :pełny wykład Aczel, Amir DWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2000.zobacz szczegółyxStrategiczna karta wyników : jak przełożyć strategię na...Tyt. oryg.: "Balanced scorecard ".Kaplan, Robert SWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2001.zobacz szczegółyxStrategie marketingowe dużych sieci handlowych Domański, TomaszWarszawa ; : Wydaw. Naukowe PWN, 2001.zobacz szczegółyxStrategie rozwoju firmy Pierścionek, ZdzisławWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1998.zobacz szczegółyxZarządzanie globalnym łańcuchem podaży Schary, Philip BWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002.zobacz szczegóły