Psychologia zachowań konsumenckich
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Odpowiedzialność: | Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. |
Seria: | Ekonomia i Zarządzanie |
Hasła: | Konsumenci (ekon.) Marketing - psychologia Podręczniki akademickie |
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2001. |
Opis fizyczny: | 288 s. : il. (w tym kolor.), faks., fot., wykr. ; 25 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 269-278. - Indeksy. |
Powiązane zestawienia: | Psychologia Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Wprowadzenie. Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie
- 1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam
- 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się
- 3. Motywacje i emocje w marketingu
- 4. Postawy konsumenckie
- 5. Psychograficzna segmentacja rynku
- 6. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji
- 7. Podejmowanie decyzji:: kupowanie refleksyjne
- 8. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki
- 9. Znak towarowy
- 10. Kupowanie nieplanowane-reakcje na zabiegi marketingowe
- 11. Reakcja konsumentów na cenę
- 12. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)