Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Psychologia zachowań konsumenckich

Autor: Falkowski, Andrzej




Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.


Odpowiedzialność:Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka.
Seria:Ekonomia i Zarządzanie
Hasła:Konsumenci (ekon.)
Marketing - psychologia
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2001.
Opis fizyczny:288 s. : il. (w tym kolor.), faks., fot., wykr. ; 25 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 269-278. - Indeksy.
Powiązane zestawienia:Psychologia
Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wprowadzenie. Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie
  2. 1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam
  3. 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się
  4. 3. Motywacje i emocje w marketingu
  5. 4. Postawy konsumenckie
  6. 5. Psychograficzna segmentacja rynku
  7. 6. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji
  8. 7. Podejmowanie decyzji:: kupowanie refleksyjne
  9. 8. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki
  10. 9. Znak towarowy
  11. 10. Kupowanie nieplanowane-reakcje na zabiegi marketingowe
  12. 11. Reakcja konsumentów na cenę
  13. 12. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 316
Numer inw.: 46216
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 003788
do dnia: 2024-07-09
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.