Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
bookbook

Szkoła bogów t. 1

Autor: Werber, Bernard





Odpowiedzialność:Bernard Werber ; tł. Lilla Teodorowska.
Seria:Szkoła bogów
Hasła: Powieść francuska Fantastyka
Adres wydawniczy:Katowice : Videograf II, 2006.
Opis fizyczny:344, [8] s. 24 cm.
Powiązane zestawienia:Powieść i opowiadanie - fantastyka, z elementami fantastyki - ogólnie
Powieść i opowiadanie fantasy
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii

Pozycja została zakupiona.



Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbook



Nowości z działu Fantasy:

bookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.





Serie (cykl) Trylogia bogów można czytać w dowolnym porządku:

book
Tom 1
Szkoła bogów

Pierwsza część bestsellerowej trylogii, której akcja rozgrywa się w mieście Olimp, na wyspie Aeden. Tam właśnie znajduje się niezwykła szkoła, w której rolę nauczycieli pełni dwunastu bogów greckiej mitologii. Ich zadaniem jest nauczanie sztuki kierowania ludźmi w taki sposób, aby mieli w sobie wolę przeżycia, chcieli budować [...]

book
Tom 2
Oddech bogów

Druga część bestsellerowej trylogii, której akcja rozgrywa się w mieście Olimp, na wyspie Aeden. Tam znajduje się niezwykła szkoła, w której rolę nauczycieli pełni dwunastu bogów greckiej mitologii. Ich zadaniem jest nauczanie sztuki kierowania ludźmi w taki sposób, aby mieli w sobie wolę przeżycia, chcieli budować miasta, [...]

book
Tom 3
Tajemnica bogów

Zwieńczenie bestsellerowej "Trylogii bogów", której akcja rozgrywa się w mieście Olimpia, na wyspie Aeden. Tam znajduje się niezwykła szkoła, w której rolę nauczycieli pełni dwunastu bogów greckiej mitologii. Ich zadaniem jest nauczanie sztuki kierowania ludźmi w taki sposób, aby mieli w sobie wolę przeżycia, chcieli budować [...]