Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Marketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit

Tyt. oryg.: "Robin Hood marketing".

Autor: Andresen, Katya





Odpowiedzialność:Katya Andresen ; przeł. Konrad Pawłowski.
Seria:Horyzonty Biznesu
Hasła:Instytucje nonprofit - marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2007.
Opis fizyczny:244 s. : il. ; 24 cm.
Powiązane zestawienia:Ekonomia
Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. WPROWADZENIE
  2. ZAGUBIENI W LESIE SHERWOOD Zdajemy sobie sprawę, że marketing jest koniecznością
  3. ROZDZIAŁ 1. SERCE MARKETINGU ROBIN HOODA Spraw, by ludzie zrobili coś wyjątkowego
  4. ROZDZIAŁ 2. REKONESANS ROBIN HOODA Odwołuj się do wartości wyznawanych przez grupę docelową, a nie przez siebie
  5. ROZDZIAŁ 3. RYNEK Reaguj na siły działające na rynku
  6. ROZDZIAŁ 4. JEDEN ZA WSZYSTKICH, WSZYSCY ZA JEDNEGO Zajmij silną konkurencyjną pozycję
  7. ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE WESOŁEJ DRUŻYNY Partner do wspólnych korzyści.
  8. ROZDZIAŁ 6. SERCE STRZAŁY ZNAKOMITEGO ŁUCZNIKA Najpierw cel, potem przyczyna
  9. ROZDZIAŁ 7. OSTRZENIE STRZAŁY Cztery sprawy, którymi musi się zająć nasz przekaz
  10. ROZDZIAŁ 8. CELOWANIE W SERCA I UMYSŁY Dotarcie z przekazem do grupy docelowej
  11. ROZDZIAŁ 9. SPRYTNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW PRZEZ ROBIN HOODA Media jako rynek docelowy
  12. ROZDZIAŁ 10. WYPUSZCZENIE STRZAŁY Przeprowadzenie kampanii reklamowych i ocena ich skuteczności

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 33
Numer inw.: 37517
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.