Marketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit
Tyt. oryg.: "Robin Hood marketing".
Odpowiedzialność: | Katya Andresen ; przeł. Konrad Pawłowski. |
Seria: | Horyzonty Biznesu |
Hasła: | Instytucje nonprofit - marketing |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2007. |
Opis fizyczny: | 244 s. : il. ; 24 cm. |
Powiązane zestawienia: | Ekonomia Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- WPROWADZENIE
- ZAGUBIENI W LESIE SHERWOOD Zdajemy sobie sprawę, że marketing jest koniecznością
- ROZDZIAŁ 1. SERCE MARKETINGU ROBIN HOODA Spraw, by ludzie zrobili coś wyjątkowego
- ROZDZIAŁ 2. REKONESANS ROBIN HOODA Odwołuj się do wartości wyznawanych przez grupę docelową, a nie przez siebie
- ROZDZIAŁ 3. RYNEK Reaguj na siły działające na rynku
- ROZDZIAŁ 4. JEDEN ZA WSZYSTKICH, WSZYSCY ZA JEDNEGO Zajmij silną konkurencyjną pozycję
- ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE WESOŁEJ DRUŻYNY Partner do wspólnych korzyści.
- ROZDZIAŁ 6. SERCE STRZAŁY ZNAKOMITEGO ŁUCZNIKA Najpierw cel, potem przyczyna
- ROZDZIAŁ 7. OSTRZENIE STRZAŁY Cztery sprawy, którymi musi się zająć nasz przekaz
- ROZDZIAŁ 8. CELOWANIE W SERCA I UMYSŁY Dotarcie z przekazem do grupy docelowej
- ROZDZIAŁ 9. SPRYTNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW PRZEZ ROBIN HOODA Media jako rynek docelowy
- ROZDZIAŁ 10. WYPUSZCZENIE STRZAŁY Przeprowadzenie kampanii reklamowych i ocena ich skuteczności
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)