Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Klucz do marketingu : najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

Tyt. oryg. : "Key Concepts in Marketing".

Autor: Sutherland, Jonathan




Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy sięz manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.


Odpowiedzialność:Jonathan Sutherland, Diane Canwell ; [tł. Zbigniew Dziedzic].
Seria:Klucz do..
Hasła:Marketing - słowniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008.
Opis fizyczny:IX, 350 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Indeks.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz

Pozycja została zakupiona.



Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:



Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.