Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Jak pisać pracę magisterską? : poradnik dla studentów

Autor: Węglińska, Maria





Odpowiedzialność:Maria Węglińska.
Hasła:Dysertacje i rozprawy akademickie
Pisanie
Rozprawy akademickie - poradniki
Adres wydawniczy:Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009.
Wydanie:Wyd. 8.
Opis fizyczny:127, [1] s. ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 127-[128].
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Część pierwsza
  2. 1. Aparatura pojęciowa związana z metodologią
  3. 1.1. Temat pracy
  4. 1.2. Cel badań
  5. 1.3. Problem
  6. 1.4. Hipoteza
  7. 1.5. Zmienne i ich graficzne przedstawienie
  8. 1.6. Co oznacza słowo "wskaźnik"? Rodzaje wskaźników. Dobór i interpretacja wskaźników
  9. 1.7. Klasyfikacja metod badań
  10. 1.8. Pojęcie metody badań
  11. 1.9. Techniki badawcze
  12. 1.10. Narzędzie badawcze
  13. 1.11. Eksperyment pedagogiczny
  14. 1.12. Monografia pedagogiczna
  15. 1.13. Metoda indywidualnych przypadków
  16. 1.14. Metoda sondażu diagnostycznego
  17. 1.15. Co nazywamy obserwacją?
  18. 1.16. Wywiad
  19. 1.17. Ankieta
  20. 1.18. Określenie analizy dokumentów
  21. 1.19. Pojęcie testu osiągnięć szkolnych
  22. 1.20. Arkusz obserwacyjny
  23. 1.21. Kwestionariusz
  24. 1.22. Skala
  25. 1.23. Kategoryzacja
  26. 1.24. Korelacja
  27. 1.25. typ badań
  28. 1.26. Badania diagnostyczne
  29. 1.27. Grupy czynników
  30. 1.28. Etapy badań pedagogicznych
  31. Część druga
  32. 2. Strona formalno-językowa pracy
  33. 2.1. Strona tytułowa
  34. 2.2. Struktura pracy
  35. 2.3. Wstęp (słow. wstępne, zagadnienia wstępne, wprowadzenia0
  36. 2.4. Układ rozdziału
  37. 2.5. Struktura części teoretycznej
  38. 2.6. Struktura rozdziału metodologicznego
  39. 2.7. Definicja pojęć
  40. 2.8. Zakończenie pracy
  41. 2.9. Tabela
  42. 2.10. Wykres i tabela
  43. 2.11. Przypisy
  44. 2.12. Bibliografia
  45. 2.13. Załączniki
  46. 2.14. Akapit
  47. 2.15. Wybór formy czasowników
  48. 2.16. Wyrazy spajające treść
  49. 2.17. Rejestr niektórych wyrażeń i zwrotów metatekstowych podkreślających porządek i logiczność wypowiedzi
  50. 2.18. Słownictwo wyrażające stosunek piszącego do własnej wypowiedzi, wyrazy oceniające
  51. 2.19. Zestaw zwrotów nawiązujących do wypowiedzi zarówno przedmówców, jak i własnych, wcześniejszych
  52. 2.20. Zwroty grzecznościowe
  53. 2.21. Przepisywanie na maszynie
  54. Część trzecia
  55. 3. Zestaw wyrażeń i zwrotów pomocnych w redagowaniu pracy
  56. 3.1. Jak zatytułować rozdział teoretyczny?
  57. 3.2. Zestaw wyrażeń określających podstawy metodologiczne i organizację badań
  58. 3.3. Zwroty służące wprowadzeniu definicji
  59. 3.4. Zestaw określeń pomocnych w formułowaniu hipotez
  60. 3.5. Jak rozpocząć rozdział - przykłady
  61. 3.6. Typowe sformułowania dotyczące zapowiedzi wprowadzenia
  62. tabeli
  63. 3.7. Rejestr proponowanych sformułowań rozpoczynających analizę danych
  64. 3.8. Słownictwo stosowane przy analizie i interpretacji danych
  65. 3.9. Wprowadzenie cytatu
  66. 3.10. Sformułowania służące wprowadzaniu przykładów
  67. 3.11. Zestaw wyrażeń określających nasilenie
  68. 3.12. Przykłady wypowiedzi podsumowujących rozdział (podsumowanie rozdziału; wnioski; uwagi końcowe; wnioski ogólne; podsumowanie i wnioski)
  69. 3.13. Zestaw sformułowań rozpoczynających zakończenie pracy
  70. Bibliografia (wybrane pozycje).

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 37
Numer inw.: 38268
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:



Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.