Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Tyt. oryg.: "Buyology".
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby
dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia. "Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle". - Philip Kotler
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Martin Lindstrom ; przedm. Paco Underhill ; przeł. Magdalena Zielińska. |
Hasła: | Handel - metody Manipulacja (psychol.) Marketing - metody |
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Znak, 2009. |
Opis fizyczny: | 205 s. ; 22 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. |
Powiązane zestawienia: | Ekonomia Psychologia Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)