Podstawy zarządzania organizacjami
Inny tytuł: "Management ".
W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian: szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu, techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa, zintegrowano strukturę wykładu, lepiej wyważono proporcje między teorią a praktyką, zastosowano większą liczbę przykładów, opisano przypadki dotyczące małych firm i organizacji non-profit, podano nowe rozwiązania dydaktyczne.
Odpowiedzialność: | Ricky W. Griffin ; przekł. Michał Rusiński ; red. nauk. przekł. Zofia Mikołajczyk. |
Hasła: | Zarządzanie - podręcznik akademicki |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. |
Wydanie: | Wyd. 2, zm. - 5 dodr. |
Opis fizyczny: | 801, [1] s. : il. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. - Indeks. |
Przeznaczenie: | Pozycja przeznaczona dla studentów i wykładowców wydziałów ekonomii, organizacji i zarządzania, szkół policealnych i zarządzania, dla słuchaczy politechnik na wydziałach organizacji i zarządzania produkcją oraz dla studentów innych wydziałów do przedmiotu zarządzanie. |
Powiązane zestawienia: | Relacje międzyludzkie - psychologia Zarządzanie |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
- CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA
- Rozdział 1. Zarządzanie i praca menedżera
- Rozdział 2. Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania
- CZĘŚĆ II. ŚRODOWISKOWY KONTEKST ZARZĄDZANIA
- Rozdział 3. Otoczenie organizacji i menadżerów
- Rozdział 4. Etyczne i społeczne otoczenie organizacji
- Rozdział 5. Globalny kontekst zarządzania
- Rozdział 6. Otoczenie kulturowe i wielokulturowe
- CZĘŚĆ III. PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI
- Rozdział 7. Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji
- Rozdział 8. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne
- Rozdział 9. Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów
- Rozdział 10. Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw
- CZĘŚĆ IV. PROCES ORGANIZOWANIA
- Rozdział 11. Podstawowe elementy organizowania
- Rozdział 12.Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji
- Rozdział 13. Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacyjnymi
- Rozdział 14. Zarządzanie zasobami ludzkimi
- CZĘŚĆ V. PROCES PRZEWODZENIA
- Rozdział 15. Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacji
- Rozdział 16. Motywowanie pracowników do wykonywania pracy
- Rozdział 17. Przywództwo i proces oddziaływania na pracowników
- Rozdział 18. Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się
- Rozdział 19. Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi
- CZĘŚĆ VI. PROCESY KONTROLOWANIA
- Rozdział 20. Podstawowe elementy kontrolowania
- Rozdział 21. Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach
- Rozdział 22. Zarządzanie informacjami i technika informacji
- Dodatek. Narzędzia służące do planowania i podejmowania decyzji
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)