Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Polowanie na słonia : jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych klientów

Autor: Kaplan, Steve




Czy śniło ci się kiedyś, że podłapujesz tego dużego klienta? Że podpisujesz ten gigantyczny kontrakt, który ustawi cię na czele stawki? Na stronach tej książki przedstawiamy strategię sprzedażową i marketingową, która pomoże ci pozyskać tego gigantycznego klienta - twojego własnego Słonia - i bardzo znacząco powiększyć dochód, zysk, a także zwiększyć szansę na

osiągnięcie sukcesu. Polowanie na Słonia nie jest jednak tylko publikacją teoretyczną. Zawiera omówienia szeregu sprawdzonych taktyk, narzędzi oraz technik, a także przykłady zaczerpnięte z bogatego doświadczenia autora. Dzięki nim dowiesz się, w jaki sposób te pomysły wprowadzić w życie. * Aby przygotować cię na długofalowy sukces, książka Polowanie na Słonia opowie ci: - o sześciu kluczowych czynnikach warunkujących koncentrację na dużym kliencie - w jaki sposób odwzorować i wykorzystać dla własnych korzyści biurokrację funkcjonującą w firmie klienta - o pomysłach i technikach opracowywania listy potencjalnych Słoni - w jaki sposób wyszukiwać sprzymierzeńców, którzy staną się twoimi przedstawicielami handlowymi wewnątrz firmy klienta - jak budować mocne sojusze, dzięki którym sprzedaż znajdzie się na maksymalnie wysokim poziomie - o sekretach negocjowania ze Słoniami w sposób umożliwiający ci zachowanie zysków - o technikach przekuwania katastrof w firmie klienta w jego lojalność - w jaki sposób unikać pięciu zabójczych błędów, które mogą zniszczyć twoje przedsiębiorstwo. Autor posługuje się stylem konwersacyjnym, dzięki czemu książka ta jest łatwą, zabawną i bardzo pożyteczną lekturą. * Bez względu na to, czy jesteś właścicielem firmy, sprawujesz w niej funkcję kierowniczą, jesteś handlowcem czy fachowcem w jakiejś dziedzinie prowadzącym działalność gospodarczą, możesz się od Steve’a Kaplana wiele nauczyć. Steve opracował i stosował opisaną tu strategię "Polowania na Słonie", będąc właścicielem niewielkiego przedsiębiorstwa i zdobywając pierwsze kontrakty u jednego z największych Słoni na świecie, koncernu Procter & Gamble. Zanim ostatecznie wystawił swoją firmę na sprzedaż, zawarł umowy z wieloma innymi dużymi klientami. Przez ostatnie dziesięć lat Steve udoskonalił tę strategię w toku pracy z 23 przedsiębiorstwami, którymi kierował, oraz ponad 100, którym udzielał konsultacji.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Steve Kaplan ; przeł. Katarzyna Dryńska.
Seria:Horyzonty Biznesu
Hasła:Marketing partnerski - poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2007.
Opis fizyczny:224 s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Indeks.
Powiązane zestawienia:Ekonomia
Zarządzanie
Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Przedmowa Johna E. Peppera
  2. Słowo od Steve`a Kaplana
  3. The Difference Maker. Ten, który osiąga wyniki
  4. CZĘŚĆ I. TWÓJ SŁOŃ CZEKA
  5. 1. Trzecia ścieżka, czyli jak osiągnąć trwały wzrost i wypracować zysk
  6. 2. Musisz uwierzyć, czyli Słonie też cię potrzebują
  7. CZĘŚĆ II. TAJEMNE ŻYCIE SŁONIA
  8. 3. Koncentracja na dużej firmie, czyli jak nauczyć się sposobu myślenia Słonia
  9. 4. Co o Słoniach wiedzieć należy, czyli kto, jak, co i kiedy
  10. 5. Korzystanie z machiny biurokracji, czyli jak sprawić, aby biurokratyczny labirynt w firmie klienta ci sprzyjał
  11. CZĘŚĆ III. ROMANS ZE SŁONIEM
  12. 6. Przygotuj listę celów, czyli jak znaleźć najlepszych klientów w gronie dużych firm
  13. 7. Pukanie do drzwi, czyli pierwszy konkretny kontakt
  14. 8. Dopasowywanie myśliwego i potencjalnego klienta, czyli jak pokazać się z jak najlepszej strony *9. Twarzą w twarz z potencjalnym klientem, czyli przygotuj siebie samego i opracuj metodę reklamy
  15. 10. Przetrzymać Słonia, czyli jak prowadzić negocjacje, pamiętając o własnych mocnych stronach
  16. 11. Rekrutacja sprzymierzeńców doskonałych, czyli jak starać się o względy przedstawiciela handlowego wewnątrz firmy klienta i pielęgnować kontakty z nim
  17. CZĘŚĆ IV. WYKORZYSTANIE SIŁY TWOJEGO SŁONIA
  18. 12. Słoń ma być wesoły, czyli o traktowaniu przyjaciół we właściwy sposób
  19. 13. Jesteś wewnątrz firmy, czyli o budowaniu silnych sojuszy
  20. 14. Nakłonienie Słonia do współpracy, czyli jak jeszcze może ci pomóc duży klient
  21. CZĘŚĆ V. PIĘĆ ZABÓJCZYCH BŁĘDÓW
  22. 15. Niewłaściwe zarządzanie oczekiwaniami klienta, czyli on powiedział, ona powiedziała
  23. 16. Nieudolne postępowanie w przypadku kryzysu w firmie klienta, czyli paraliż wywołany niespodziewaną katastrofą
  24. 17. Eksplozja operacyjna, czyli odgryzłeś więcej, niż możesz przeżuć
  25. 18. Pułapka na Słonia, czyli wszystko na jedną kartę
  26. 19. Gdy tracisz z oczu cyferki, czyli jak płynąć w górę rzeki, nie mając wioseł
  27. Indeks
  28. Podziękowania
  29. O autorze
  30. O Nelmie
  31. The Difference Maker Inc.
  32. The Difference Maker Inc. Produkty i usługi

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 33
Numer inw.: 39591
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.