Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Bankowość detaliczna w Polsce

Autor: Harasim, Janina.




Książka to bardzo rzetelna monografia o bankowości detalicznej w Polsce. Kompleksowe dane o bankowści detalicznej mogą być przedatne dla wszystkich, którzy interesują się bankowością detaliczną. Analiza usług dla klientów detalicznych banków jest pełna, uczciwa i rzetelna. Każdy kto weźmie tą książkę do ręki może mieć nowe spojrzenie na usługi sektora bankowego, zarówno specjaliści bankowi i osoby profesjonalnie zajmujące się bankowością, jak i klienci banków detalicznych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.


Odpowiedzialność:Janina Harasim.
Seria:Platinium
Hasła:Banki - Polska - podręcznik akademicki
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2009.
Wydanie:Wyd. 2.
Opis fizyczny:277 s. : wykr. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 267-277.
PowiÄ…zane zestawienia:Ekonomia
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1 Sektor bankowości detalicznej w Polsce
  2. 1.1. Istota bankowości detalicznej i jej specyfika
  3. 1.2. Rozwój bankowości detalicznej na tle zmian w otoczeniu rynkowym
  4. 1.3. Identyfikacja sektora bankowości detalicznej w Polsce
  5. Rozdział 2 Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce
  6. 2.1. Sytuacja gospodarcza a rozwój bankowości detalicznej
  7. 2.2. Wpływ regulacji prawnych na prowadzenie bankowości detalicznej
  8. 2.3. Kształtowanie się popytu na detaliczne usługi bankowe
  9. 2.3.1. Czynniki demograficzne i stopień "ubankowienia" ludności
  10. 2.3.2. Ocena potencjału rynku usług depozytowych
  11. 2.3.3. Ocena potencjału rynku kredytów konsumpcyjnych
  12. 2.3.4. Ocena potencjału rozwoju produktów rozliczeniowych
  13. 2.4. Analiza konkurencji na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
  14. Rozdział 3 Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
  15. 3.1. Wyposażenie kapitałowe banków i efektywność ich działania
  16. 3.1.1. Wielkość zasobów finansowych
  17. 3.1.2. Efektywność wykorzystania zasobów finansowych
  18. 3.1.3. Ocena poziomu wypłacalności banków
  19. 3.2. Ocena zasobów rzeczowych niezbędnych do prowadzenia bankowości detalicznej
  20. 3.2.1. Rozwój sieci stacjonarnej
  21. 3.2.2. Zasoby technologiczne banków
  22. 3.3. Zasoby ludzkie i ich jakość
  23. 3.3.1. Wielkość zatrudnienia w bankach
  24. 3.3.2. Wydajność i poziom kwalifikacji personelu bankowego
  25. 3.4. Aktywa rynkowe i inne zasoby niematerialne banków
  26. 3.4.1. Ocena pozycji rynkowej i wizerunku banków
  27. 3.4.2. Inne zasoby niematerialne banków
  28. Rozdział 4 Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych
  29. 4.1. Istota przewagi konkurencyjnej i kwestia jej trwałości
  30. 4.2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej na świecie i w Polsce
  31. 4.3. Rola wizerunku banku w osiąganiu przewagi nad konkurencją
  32. 4.4. Wysoka jakość usług bankowych jako źródło trwałej przewagi konkurencyjnej
  33. 4.5. Wykorzystanie nowoczesnej technologii w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej
  34. 4.5.1. Obszary zastosowania IT w bankowości detalicznej i warunki jej efektywnego wykorzystania
  35. 4.5.2. Rola nowoczesnych kanałÃ³w dystrybucji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej
  36. 4.6. Cena jako instrument osiągania przejściowej przewagi na rynku
  37. Rozdział 5 Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce
  38. 5.1. Pola wyboru strategicznego banków w sferze bankowości detalicznej
  39. 5.2. Decyzje strategiczne dotyczące wielkości banku i zasięgu jego działania
  40. 5.2.1. Drogi powiększania rozmiarów banku
  41. 5.2.2. Wielkość banku a korzyści skali i zakresu
  42. 5.2.3. Geograficzny zasięg prowadzenia bankowości detalicznej
  43. 5.3. Celowość i zakres dywersyfikacji działalności banków
  44. 5.3.1. Bankowość uniwersalna czy specjalistyczna
  45. 5.3.2. Konglomerat finansowy czy koncentracja na kluczowej działalności banku połączona z outsourcingiem
  46. 5.4. Decyzje strategiczne dotyczące wyboru docelowych grup klientów
  47. Rozdział 6 Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
  48. 6.1. Zmiany strategiczne w bankach w świetle badań
  49. 6.2. Wyzwania strategiczne dla sektora bankowego i bankowości detalicznej w Polsce i na świecie
  50. 6.3. Możliwość zastosowania wybranych strategii konkurencyjnych na krajowym rynku detalicznych usług finansowych

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 33
Numer inw.: 39668
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.