Marketing usług ubezpieczeniowych
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podali w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów związanych z działaniem na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów firm, osób działających na
własny rachunek, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz uczestników kursów i szkoleń menedżerskich. W niniejszej książce przedstawiono istotę i charakter usługi ubezpieczeniowej, przybliżono proces tworzenia strategii marketingowej przez firmy ubezpieczeniowe, omówiono specyficzne cechy organizacji i kierowania firmami ubezpieczeniowymi, opisano strukturę polskiego rynku ubezpieczeniowego, wyjaśniono, na ile stosowane w firmie ubezpieczeniowej narzędzia marketingowe są skuteczne w praktyce.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Beata Nowotarska-Romaniak. |
Seria: | Marketing bez Tajemnic |
Hasła: | Rynek ubezpieczeniowy - Polska Ubezpieczenia - marketing - Polska Poradniki |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996 |
Opis fizyczny: | 191, [1] s. : 1 mapa ; 21 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 190-191. |
Powiązane zestawienia: | Ekonomia Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- 1.Usługa ubezpieczeniowa
- 2.Istota marketingu usług ubezpieczeniowych
- 3.Metody analizy warunków działania na rynku ubezpieczeniowym
- 4.Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych
- 5.Zastosowanie marketingu-mix w działalności ubezpieczeniowej
- 6.Promocja jako główne narzędzie ekspansji firmy ubezpieczeniowej
- 7.Funkcjonowanie firm ubezpieczeniowych
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)