Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Najważniejsi klienci czyli Key Account Management w praktyce

"Key Account Management w praktyce "

Autor: Turek, Sławomir.




Książka ta jest napisana na podstawie 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. W książce tej znajdują się doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami

napędowymi zmian zachodzących w biznesie.Jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertela strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Sławomir Turek.
Hasła:Marketing partnerski
Zarządzanie - metody
Podręczniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2006.
Opis fizyczny:319 s. : il. ; 24 cm.
Powiązane zestawienia:Ekonomia
Zarządzanie
Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 005+657/659
Numer inw.: 42335
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.