Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Wielkie kampanie reklamowe

Tyt. oryg.: "Great advertising campaigns ".

Autor: Ind, Nicholas.




Samochody BMW były niegdyś w Stanach Zjednoczonych znane jedynie w wąskim kręgu motoryzacyjnych maniaków. W ciągu kilku lat urosły do rangi symbolu pokolenia "młodych karierowiczów", oznaki wysokiej pozycji społecznej właściciela. Pierwszy laptop firmy Apple okazał się całkowitym niewypałem. Drugi, Powerbook Macintosch, w ciągu 100 dni od swojej premiery podbił 25 procent europejskiego rynku komputerów

przenośnych. Produkty same z siebie rzadko osiągają podobne sukcesy. Najpierw trzeba je pokazać klientom w odpowiednim świetle. Reklama czyni cuda. Ale nie każda. Więc jaka? Autor nie podaje gotowych recept. Zamiast snuć teoretyczne rozważania, odsłania przed nami tajniki czternastu mistrzowsko, jego zdaniem, przygotowywanych i przeprowadzanych kampanii reklamowych. I choć w każdym przypadku stara się uwypuklić najważniejsze wątki oraz wskazać czynniki decydujące o sukcesie, wyciąganie praktycznych wniosków pozostawia czytelnikowi. Nicholas Ind jest specjalistą w dziedzinie komunikacji marketingowej, autorem książek "Living the Brand" i "The Corporate Image". Mieszka w Wielkiej Brytanii.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Nicholas Ind ; przeł. [z ang.] Magdalena Jóźwicka.
Seria:Marketing / Prószyński i S-ka
Hasła: Reklama - Europa - od 1989 r. Reklama - Stany Zjednoczone - od 1989 r. Kampanie reklamowe Marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Prószyński i S-ka, 2001.
Opis fizyczny:219 s. : il., faks., fot., wykr. ; 21 cm.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 005+657/659
Numer inw.: 43003
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.