Wielkie kampanie reklamowe
Tyt. oryg.: "Great advertising campaigns ".
Samochody BMW były niegdyś w Stanach Zjednoczonych znane jedynie w wąskim kręgu motoryzacyjnych maniaków. W ciągu kilku lat urosły do rangi symbolu pokolenia "młodych karierowiczów", oznaki wysokiej pozycji społecznej właściciela. Pierwszy laptop firmy Apple okazał się całkowitym niewypałem. Drugi, Powerbook Macintosch, w ciągu 100 dni od swojej premiery podbił 25 procent europejskiego rynku komputerów
przenośnych. Produkty same z siebie rzadko osiągają podobne sukcesy. Najpierw trzeba je pokazać klientom w odpowiednim świetle. Reklama czyni cuda. Ale nie każda. Więc jaka? Autor nie podaje gotowych recept. Zamiast snuć teoretyczne rozważania, odsłania przed nami tajniki czternastu mistrzowsko, jego zdaniem, przygotowywanych i przeprowadzanych kampanii reklamowych. I choć w każdym przypadku stara się uwypuklić najważniejsze wątki oraz wskazać czynniki decydujące o sukcesie, wyciąganie praktycznych wniosków pozostawia czytelnikowi. Nicholas Ind jest specjalistą w dziedzinie komunikacji marketingowej, autorem książek "Living the Brand" i "The Corporate Image". Mieszka w Wielkiej Brytanii.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Nicholas Ind ; przeł. [z ang.] Magdalena Jóźwicka. |
Seria: | Marketing / Prószyński i S-ka |
Hasła: | Reklama - Europa - od 1989 r. Reklama - Stany Zjednoczone - od 1989 r. Kampanie reklamowe Marketing |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Prószyński i S-ka, 2001. |
Opis fizyczny: | 219 s. : il., faks., fot., wykr. ; 21 cm. |
Powiązane zestawienia: | Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)