E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej
skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.Z publikacji czytelnik dowie się m.in.: dlaczego Content is The King? czym jest marketing 3.0? dokąd zmierzają social media? dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński i Marek Przystaś.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala. |
Hasła: | Marketing elektroniczny |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. |
Opis fizyczny: | 457, [5] s. : il. kolor. ; 25 cm. |
Uwagi: | Na s. red. cop. 2014. Bibliogr. |
Powiązane zestawienia: | Marketing |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Część I
- PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND
- 1. Marketing 3.0 Michał Dziekoński
- 2. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz
- 3. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech
- 4. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kazanowski
- Część II
- SKŁADOWE SUKCESU
- 5. Usability i User Experience Jarosław Królewski
- 6. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński
- 7. E-mail marketing Paweł Sala
- 8. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota
- 9. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik
- 10. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska
- 11. E-commerce Justyna Dziegieć
- 12. Kim jest dobry copywriter? Leszek Łuczyn
- 13. Content marketing Barbara Stawarz
- 14. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech
- Część III
- JAK TO POLICZYĆ?
- 15. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich
- 16. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski
- Część IV
- NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA
- 17. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś
- 18. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński
- 19. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski
- 20. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk
- 21. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk
- 22. Marketing w start-upach Marek Przystaś
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)