Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy




Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej

skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.Z publikacji czytelnik dowie się m.in.: dlaczego Content is The King? czym jest marketing 3.0? dokąd zmierzają social media? dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński i Marek Przystaś.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala.
Hasła:Marketing elektroniczny
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013.
Opis fizyczny:457, [5] s. : il. kolor. ; 25 cm.
Uwagi:Na s. red. cop. 2014. Bibliogr.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Część I
  2. PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND
  3. 1. Marketing 3.0 Michał Dziekoński
  4. 2. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz
  5. 3. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech
  6. 4. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kazanowski
  7. Część II
  8. SKŁADOWE SUKCESU
  9. 5. Usability i User Experience Jarosław Królewski
  10. 6. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński
  11. 7. E-mail marketing Paweł Sala
  12. 8. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota
  13. 9. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik
  14. 10. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska
  15. 11. E-commerce Justyna Dziegieć
  16. 12. Kim jest dobry copywriter? Leszek Łuczyn
  17. 13. Content marketing Barbara Stawarz
  18. 14. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech
  19. Część III
  20. JAK TO POLICZYĆ?
  21. 15. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich
  22. 16. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski
  23. Część IV
  24. NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA
  25. 17. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś
  26. 18. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński
  27. 19. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski
  28. 20. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk
  29. 21. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk
  30. 22. Marketing w start-upach Marek Przystaś

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 55
ul. Gawędziarzy 8

Sygnatura: 33
Numer inw.: 44923
Pozycja wypożyczona

Przetrzymana przez: 021973
termin minął: 2023-07-15
schowekrezerwuj
więcej

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.