Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy REMBERTÓW m.st. Warszawy

book
book

Marketing na rynku nieruchomości

Autor: Stachura, Ewa




Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku.

Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie.Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Ewa Stachura.
Hasła:Nieruchomości - marketing - podręcznik akademicki
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007.
Opis fizyczny:265 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 263-265, wykaz aktów prawnych s. 261-262.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Rynek nieruchomości w Polsce
  2. Rozdział 2. Nieruchomości jako produkt marketingowy
  3. Rozdział 3. Kształtowanie cen nieruchomości
  4. Rozdział 4. Dystrybucja na rynku nieruchomości
  5. Rozdział 5. Promocja na rynku nieruchomości
  6. Rozdział 6. Istota i ogólna klasyfikacja
  7. Rozdział 7. Analiza strategiczna makrootoczenia podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych
  8. Rozdział 8. Analiza otoczenia konkurencyjnego podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych
  9. Rozdział 9. Strategie marketingowe w zastosowaniu do podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 61
ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 25

Sygnatura: 33
Numer inw.: 38815
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.