KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 15 pozycji o tematyce: ReklamaZmiana sposobu wyświetlania: xReklama : techniki skutecznej perswazji Budzyński, WojciechWarszawa : Wydawnictwo Poltext, 1999. 1zobacz szczegółyxUkryte sensy zachowania : rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie Doliński, DariuszKraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2006.zobacz szczegółyxWiedza o reklamie Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009.zobacz szczegółyxWielkie kampanie reklamowe Tyt. oryg.: "Great advertising campaigns ".Ind, NicholasWarszawa : Prószyński i S-ka, 2001.zobacz szczegółyxWiwat Agencja! Tyt. oryg.: "Up the agency ".Mayle, PeterWarszawa : Prószyński i S-ka, 2009.zobacz szczegóły1 2