CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORÓW Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 165 pozycji o tematyce: ZarządzanieZmiana sposobu wyświetlania: xMarketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności...Kotler, PhilipWarszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2008.zobacz szczegółyxMetody analizy danych marketingowych Walesiak, MarekWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyxMetody sprawnego zarządzania : planowanie, organizowanie,...Bieniok, HenrykWarszawa : Wydawnictwo PLACET, 2004. 0zobacz szczegółyxMetody statystyczne w badaniach marketingowych Pociecha, JózefWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyxMiędzynarodowe aspekty Powstania Warszawskiego 1944 roku : dokumenty,...Warszawa : Oficyna Wydawnicza Rytm, Towarzystwo Miłośników Historii - Instytut Historii PAN, cop. 2004.zobacz szczegółyxMistrz sprzedaży Bednarski, ArkadiuszGliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012.zobacz szczegółyxMobbing, dyskryminacja, molestowanie : zasady przeciwdziałania Marciniak, JarosławWarszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011.zobacz szczegółyxMotywowanie pracowników : teoria i praktyka Kopertyńska, Maria WandaWarszawa : Wydawnictwo Placet, 2009.zobacz szczegółyxMultimedia w biznesie i zarządzaniu Warszawa : Difin, 2009.zobacz szczegółyxNajważniejsi klienci czyli Key Account Management w praktyce "Key Account Management w praktyce "Turek, SławomirWarszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2006.zobacz szczegółyWSTECZ4 5 6 7 DALEJ